Roheline kool

 

Lasteaed esitas septembris 2018 avalduse liitumiseks programmiga "Roheline kool".

Programmi eesmärgiks on aidata lastel ja noortel kujuneda jätkusuutlikult mõtlevateks keskkonnateadlikeks inimesteks. Tänased lapsed ja noored otsustavad tulevikus, millises maailmas elame ja kuidas Maa rikkust kasutatakse. Programm toob keskkonnasäästlikku mõtteviisi kooli või lasteaia tegemistesse ning seda süsteemselt ja terviklikult. Oleme pälvinud ka edukat programmis osalemist tõendava ülemaailmselt tuntud ja tunnustatud ökomärgise rohelise lipu.

Ülemaailmselt juhib programmi Foundation for Environmental Education (FEE) – Taanis asuv valitsusväline mittetulundusühing, mille eesmärgiks on keskkonnahariduse abil edendada kestlikku arengut. Eestis juhib Rohelise kooli programmi Eesti Looduskaitse Selts (ELKS), olles FEE täieõiguslik liige. Programmi tegevusi koordineerib Tartu loodusmaja 

 https://www.tartuloodusmaja.ee/roheline-kool/

Kõigi Rohelise kooli programmis osalevate õppeasutuste kaart:

https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1Ey8vyegIUTfbRy2pW0ay6MCppK3BQk24&ll=59.268564248231506%2C25.154791099042313&z=10

Harku Lasteia Rohelise kooli tegemistega saate kursis olla Harku Lasteaia facebooki lehel ja kodulehel rühmade tegemiste kajastustes.

 

Õppeaasta 2019/20

Keskkonna ülevaatuse tulemused 2019

Keskkonna ülevaatuse küsimused 2019

Harku Lasteaia keskkonnapõhimõtted 2019/20

Rohelise kooli protokollid 2019/20

Ressursikulude analüüs 2020

Tibu rühma loodusretked: https://photos.app.goo.gl/fMdiJ4jfCKuRvbUv6

Pääsukese rühma loodusretked: https://photos.app.goo.gl/8RvmBAef5SQMvnVG9

Hiire rühma loodusretked: https://photos.app.goo.gl/1EvRXuMbwdb6ck626

Pääsukese rühma blogi lasteaia kodulehel: http://www.harkulasteaed.ee/paasuke

Hiire rühma blogi lasteaia kodulehel: http://www.harkulasteaed.ee/hiir

 

Õppeaasta 2018/19

Rohelise lipu taotlusvorm 2019

Keskkonna ülevaatuse tabelid

Keskkonna ülevaatuse tulemused 2018

Rohelise kooli tegevuskava 2018/19 - 2020/21

Harku Lasteaia Rohelise koosoleku protokollid 2018/19